چقدردوست داشتم


عاشقانه 1

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comچقدر دوست داشتم یک نفر از من می پرسید: بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com
چرا نگاه هایت آنقدر غمگین است؟
چرا لبخندهایت آنقدر بی رنگ است؟
اما افسوس...
هیچ کس نبود. همیشه من بودم و من و تنهایی پر از خاطره.
آری با تو هستم...
با تویی که از کنارم گذشتی...

و حتی یک بار هم نپرسیدی چرا چشم هایت همیشه بارانی است؟!

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com



نظرات شما عزیزان:

farzadstar
ساعت17:36---19 دی 1390
سلام
چه وبلاگ عالي .....
تو كه اينقدر با تلاشي چرا كاسبي نميكني؟
http://newbux.ir/?r=179956253
اون بالاييه ادرس معدن پوله برو امتحانش كن
همش 5 دقيقه وقتت رو ميگره
راستي منو بلينك چون از الان لينكي


آجی لیلا
ساعت19:02---15 دی 1390
شلام
خیلی متنش خوشمل بد

راستی من لوکس وبلاک خوشم نیومد رفتم وب جدید
اینوم خواستی لینکن کن


arezoo
ساعت14:28---15 دی 1390
دیدگانت را نبند ، نگاهت را ندزد ، تو که میدانی آیه آیه ی زندگیم از گوشه ی چشمانت تلاوت می شود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:, | 14:9 | ارش | |

www . night Skin . ir